26 Mart 2009 Perşembe

Lucescu ve Türk Spor Basını

Bir takım başarısız bir sonuç aldığında ilk suçlanacak kişidir teknik direktör. Başarısız durum 2-3 hafta kadar sürerse işte o zaman teknik adam için tehlike çanları çalmaya başlar. Yönetim için en kolayıdır, futbolcu için en kolayıdır teknik adamın gitmesi. Bu sırada devreye müthiş! Türk basını gider. Ama vizyonları dardır yada menajerlerin oyununa geliyorlardır. Hep aynı isimleri yazarlar. Bu isimlerin başında Lucescu gelir. Gün geçmesin ki Lucescu'yu bir takıma giderken görmeyelim. Beşiktaş istikrarsız sonuçlar alıyor teknik adamın koltuğu sallantıda hemen ertesi gün "Lucescu Beşiktaş'la anlaşmak üzere" manşetiyle çıkıyor pek kıymetli basınımız. Galatasaray, Fenerbahçe ve Trabzonspor içinde geçerli bu durum. Adam Shaktar'ı adım adım Uefa şampiyonluğuna götürüyor. Takımdan ayrılması pek mümkün gözükmüyor fakat bu basınımızı yıldıramıyor. Lucescu illa ki Türkiye'ye teknik adam olarak gelecek. Acaba Lucescu Türkiye'de çalışırken Türk spor basınını ele geçirdide bizim mi haberimiz yok. Basın daha yapıcı olsa da Türk takımlarının vizyonunu tamamlamış teknik adamlara değilde, başarıya aç kariyerinin başlarında insanlara ihtiyacı olduğu anlatsa. Çok mu şey istiyorum evet çok şey istiyorum.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder