1 Kasım 2009 Pazar

Ülkeyi Tanımayan Teknik Adam

Ülkeye yeni gelmiş teknik adam hakkında ilk yapılacak yorum, ülkeyi tanıyıp tanımamasıdır. Çünkü bizim ligimiz diğerlerine benzemez! Kendine has özellikleri vardır.

Bugün oynanan Galatasaray-Sivasspor maçından sonra gördük ki Muhsin Ertuğral bu ligi bilmiyor! Öyle bir açıklama yaptı ki yanımda olsa alnından öpeceğim. Kendisine gönül plaketimi veriyorum. Uzun yıllar ülke futbolunu tanımamasını diliyorum.

Açıklaması:

"Kalecinin orada topu elinde bu kadar uzun sürede tutmasına bir anlam veremedim. Tepkim hakeme değil, kendi oyuncumaydı. Bence çok fazla tuttu elinde topu. Bunların olmaması gerekiyor. Herkesin işine bakıp konsantre olması lazım. Bence biz kendimize bakalım ve çıkıp top oynayalım. Oyuncularımın biraz daha dikkatli olmaları gerekiyor. Bu takımda bundan sonra böyle şeyler olmayacak".

1 yorum:

  1. Mac sonrasi dinledim Muhsin Ertugrsli ve duyduklarima inanamadim. Helal olsun. Sizede tesekkur ediyorum bu sözleri blogunuza tasidiginiz icin.

    YanıtlaSil